به جواب محترم پرشور
اکبر سید آبادی اکبر سید آبادی

«دیوار نمکش »

چندی قبل با بلند شدن هیاهوی عناصر "وظیفه دار"  که در صدد هستند گویا از موضع خیرخواهی پروسه وحدت را بین دوسازمان نهضت فراگیر دمو کراسی و ترقی افغانستان و حزب متحد ملی دو باره به بُنبست کشانیده و آب را گل آلود ساخته، ماهی بگیرند، نوشتۀ مختصر غرض افشای عناصر از این قماش، از قلم این جانب در سایت وزین مشعل به نشر رسید که با سپری شدن چند روزی، نوشتۀ یا بهتر است بگویم تهدید نامۀ قلدر مابانۀ از نام محترم جلیل پر شور در سایت "فریاد آزادی و عدالت" رقم یافته و در جملۀ تهدید    شدگان نام هم از من، فقیر بی تقصیر نیز ذکرشده است که مختصراً بجواب شان مینگارم:

محترم پرشور! . هرگاه با «اعصاب آرام» و مغز سرد بار دیگر مطلب تحت عنوان « در مورد نوشته های پُر شر و سایت های سیا » را باز خوانی نمایید در خواهید یافت که در مطلب نشر شده از هیچ عنصر "مفتن"، "ماجراجو" و "دشمن وحدت در لباس دوست"  بصورت مشخص نام برده نشده و نه نام از شما ذکر شده و نه اتهامی بر شخص شما وارد گردیده است، بلکه صرف خصوصیات و صفات منفی و غرض آلود همچو مغرضین و "وظیفه داران" که در هیچ جای آرام ندارند، در آن برجسته گردیده است. اینکه  شما خود را از جملۀ آنها دانسته و بنابر گفته مشهور «دیوارنم کش اید»، این دیگر مربوط به شما است و نه راقم متن.

برای شناخت بهتر و بیشتر افکار شما، نوشته های متعدد شما را باز خوانی نمودم که هر گاه لـُب و لـُباب آنرا برای خوانندگان بیطرف بیان نمایم، فشردۀ آن چنین خواهد بود:

ـ شما آگاهانه و یا نا آگاهانه مطالب جلسات را که  صرف باید اعضای سازمان به آن دسترسی میداشت، بیدون کوچکترین احساس مسئولیت، با تمام جزیات و بعضاً حتی با اضافه گویی ها در سایتهای متعدد بنشر سپرده اید. آیا اولین درس حوضۀ حزبی حفظ اسرار سازمانی نبود و نیست؟.

 محترم پرشور بدانید که  حزبی ها تنها در اروپا زندگی نمیکنند و با در نظر داشت شرایط حاکم بر کشور و اینکه صدها دشمن ایدیالوژیک اعم از چپ و راست در کمین اند تا کوچکترین برگه را در مورد اختلافات  در سازمان بدست آورده و آنرا دستاویز قرار دهند، آیا شما عملاً به مخالفین سازمان خدمت نه نموده اید؟

ـ حمله و تحقیر رفقا، گویا  از نظر شما  دستهای مرموز و خرابکارانۀ در نهضت وجود دارد. ادعای که سال ها مدعی آن هستید، اما یکبار جرئت ننموده اید تا این ادعا را با مدرک و سند (در یکی از جلسات) به اثبات برسانید.

ـ  شما اکثراً از نام ده ها و صد ها حزبی که گویا از  طرح ها ،افکار و نظریات شما پشتیبانی و با شما همنوا و هم فکر اند، تذکر داده اید. اما در طی بیش از پنج سال،  شما حد اقل ده، بیست نفری ازین    "همفکران" را ( در یکی از جلسات حزبی )معرفی ننموده اید. تا سیاه روی میشد هر که در او غل و غش میبود.

 در خاتمه: دریکی از نوشته های تان قصه جالب در مورد حضرت موسی پیغمبر روایت نموده اید که بر فحوای آن حضرت موسی پیغمبر از (یهوه) میطلبد تا برای اثبات پیغمبری و حفظ عزت و آبرویش نزد شخص که  به سخنانش اعتنای نکرده، سیل مدهش را جاری سازد تا خانه و کاشانۀ آن شخص ویران و باعث اثبات پیغمبری وی گردد  که چنین هم شد.

"شخص برباد شده كه ديگر دانسته بود كه او با موسای پيغمبر مقابل است گفت : ترا شناختم وفهميدم كه ادعای پيغمبری داری . من حق به جانب بودم كه گفتم اينجا هرگز ( سيل) نخواهد آمد. موسی گفت : ( حالا بگو كه چطور سيل آمد؟) مرد جواب داد كه سيل آمدنی نبود. اما، (خدا خانهً شيطان را خراب كند) وگرنه هرگزچنين نميشد.!!"

محترم پر شور! آیا  داشتن آرزو های صرف برای اثبات حقانیت " طرح ها و رهبری" و لو که به بربادی وحدت  و نهضت تمام شود عمل وطنپرستانه و رفیقانه است؟


April 5th, 2009


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها